Bio-Oil olejek na rozstępy- inne zastosowanie ;)





Większość z Was zapewne zna ten olejek, przeważnie kobiety , które są lub były w ciąży ;) Dla tych, którzy go jeszcze nie znają, bądź zaczynają z nim swoją przygodę postaram się go krótko opisać ;)

Bio-Oil - kompleks naturalnych olejków, roślinnego pochodzenia takich jak:
  •  olejek z nagietka- ma działanie regeneracyjne, łagodzi stany zapalne, poprawia ukrwienie skóry, wygładza i spłyca blizny,
  • olejek lawendowy- zapobiega rozstępom oraz bierze udział w ich gojeniu się, a także rozjaśnia blizny,
  • olejek rozmarynowy - pomocny w walce z bliznami potrądzikowymi,
  • olejek rumiankowy - o działaniu kojącym, idealny dla osób z wrażliwą skórą.
Ponadto zawiera także:
  • wit. E, odpowiedzialną za młody wygląd skóry oraz przyspiesza jej gojenie się,
  • wit. A, która wpływa na produkcję włókien kolagenowych i elastyny, ujędrnia i rozjaśnia skórę,
  • PurCellin Oil- sprawia, że olejek się szybciej wchłania.
Tak więc Bio-Oil przeznaczony jest dla osób ze skórą:

- suchą,

- wrażliwą,

- starzejącą się,

- odwodnioną,

- z nierównym kolorytem,

- z rozstępami,

-  z bliznami potrądzikowymi oraz bliznami innego pochodzenia.

Bio-Oil towarzyszył mi od początku ciąży. Codziennie smarowałam nim obszary skóry, które narażone były na rozstępy. Dzięki niemu nie miałam w ogóle z tym  problemów.  Dodatkowo stosowałam go po urodzeniu dziecka, co przywróciło elastyczność mojej skórze.
Czasem też używałam go zamiast kremu do twarzy. Skóra była gładka i rozjaśniona.

Ale nie o tym mowa ;)

Ostatnio przeglądając swoje kosmetyki znalazłam resztki olejku Bio-Oil. Nie chciałam go wyrzucać, więc postanowiłam, że wykorzystam go, ale w trochę inny sposób ;) Wtarłam niewielką ilość olejku w suche końcówki włosów.
Efekt był zaskakujący. Olejek bardzo ładnie domknął łuski włosa, sprawił, że stały się gładkie i miękkie w dotyku, już po pierwszym zastosowaniu. Ciekawa jestem efektu stosowania tego olejku po jednym lub kilku miesiącach ;) Póki co, będę stosować regularnie i zobaczymy co z tego wyniknie ;) Może napiszę o tym post żeby podzielić sie z Wami moimi spostrzeżeniami ;)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moja mała przemiana część 1. Dwa miesiące, 5 cm lżej ;)

Moja mała zmiana, część 2 - zdjęcia przed i po :)

Testowanie zestawu L’Oréal Paris, Elseve, Magiczna Moc Glinki (maska, szampon i odżywka)