Testowanie odżywki Nivea Hair Milk w sprayu

Ostatnio szukałam jakiejś nowej, ekspresowej odżywki do włosów. Przypadkiem w Internecie zahaczyłam o odżywkę w sprayu Nivea Hair Milk-ekspresowa odżywka regenerująca.




Są trzy warianty. Postanowiłam zaopatrzyć się w jeden z nich, czyli w odżywkę do włosów o normalnej strukturze. Pozostałe pielęgnują włosy grube lub cienkie, a moje raczej należa do grupy o normalnej strukturze.
Odżywka ma na celu:
- ułatwić rozczesywanie,
- głęboko pielęgnować,
- chronić przed uszkodzeniami termicznymi i łamaniem się włosów,
- wzmacniać,
- dodawać objętości,
- nadawać blasku włosom.
 Moje wrażenia?
 Odżywka jest ekstra! Jest bardzo wydajna. Naprawdę niewiele jej potrzeba użyć, aby z łatwością je rozczesać i odżywić.
Prawie codziennie myję włosy i układam je przy użyciu gorącego strumienia powietrza z suszarki, co dla nich nie jest korzystne. Muszę powiedzieć, że po jej użyciu włosy są miękkie, sprężyste, nie puszą się i czuję, że są dobrze nawilżone.
W dodatku piękny zapach charakterystyczny dla produktów NIVEA, który utrzymuje się bardzo długo. Czy dodaje objętości? Nie zauważyłam u siebie takiego efektu. W moim przypadku włosy były wygładzone.
Do tego odżywka jest w przystępnej cenie. Można ją kupić za ok 12-15 zł.
Ogólnie jestem zadowolona i pewnie kiedyś jeszcze znajdzie miejsce w mojej łazience, póki co, wolę nie przestawać na jednej i testuję dalej ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moja mała przemiana część 1. Dwa miesiące, 5 cm lżej ;)

Moja mała zmiana, część 2 - zdjęcia przed i po :)

Testowanie zestawu L’Oréal Paris, Elseve, Magiczna Moc Glinki (maska, szampon i odżywka)