Testowanie kapsułek Vizir 3-in-1 Pods

Ostatnio miałam przyjemność przetestować jeden z trzech wariantów kapsułek piorących
Vizir 3-in-1 Pods Alpine Fresh, dzięki stronie internetowej https://www.everydayme.pl/
Kapsułki są bardzo proste w użytkowaniu, po prostu wrzucasz do bębna pralki, wkładasz pranie i nastawiasz ;) Jak dla mnie ogromny plus za to, że można je używać do prania białego jak i do kolorów ;) Także nie musisz kupować dwóch różnych środków piorących ;) Do tego ten zapach świeżości w całym domu ;) Ubrania są  czyste, pięknie pachną i dodatkowo zauważyłam, że z każdym praniem robią się bielsze ( jeśli chodzi o białe pranie).
Osobiście jestem zadowolona i mogę polecić ten produkt.


 koszulka męża przed i po praniu ;)

Kapsułka posiada 3 komory dzięki którym pierze, wybiela i nadaje blask tkaninom.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moja mała przemiana część 1. Dwa miesiące, 5 cm lżej ;)

Moja mała zmiana, część 2 - zdjęcia przed i po :)

Testowanie zestawu L’Oréal Paris, Elseve, Magiczna Moc Glinki (maska, szampon i odżywka)