Testowanie emulsji Lipikar Lait od La Roche-Posay



Po urodzeniu dziecka zmagam się z suchą, pękająca skórą. No cóż, po porodzie w naszym organizmie zachodzi wiele zmian.
Na rynku pojawił się produkt, który bardzo mnie zainteresował. Dowiedziałam się o nim ze strony http://www.ofeminin.pl/ i dzięki niej mogłam go za darmo przetestować.
Mowa o emulsji Lipikar Lait od La Roche-Posay . Do sprawdzenia tego produktu zachęcił mnie fakt, że może go stosować cała rodzina: od niemowląt po osoby starsze.
Produkt jest hipoalergiczny, ma na celu uzupełnić poziom lipidów, nawilżyć i przywrócić elastyczność skóry. Przeznaczony dla osób ze skórą suchą, osłabioną, z uczuciem ściągnięcia i dyskomfortu.
Tak jak producent zaleca, smaruję nim ciało raz dziennie i dodatkowo używam go jako kremu do rąk, smarując je kilka razy dziennie, w zależności od potrzeby.





Po przetestowaniu mogę powiedzieć, że skóra jest bardzo dobrze nawilżona i faktycznie odzyskała swoją elastyczność. Moje dłonie były bardzo wysuszone, szorstkie, wyglądały jak dłonie osoby starszej. Czasami nie mogłam nawet rozprostować palców. Lipikar przywrócił im młodość i wygląd ;) W końcu moje dłonie wyglądają jak dawniej ;) Są gładkie i dobrze nawilżone ;) Znów mogę malować paznokcie i cieszyć się kolorowymi pazurkami ;)
Jeśli chodzi o cenę, to można go kupić za ok 60 zł za 400 ml. Myślę, że jest wart swojej ceny, tym bardziej, że produkt jest bardzo wydajny, łatwo się rozprowadza na skórze, ma opakowanie z pompką, dzięki której można samemu dozować potrzebną ilość emulsji.
Ogólnie jestem bardzo zadowolona ;) Polecam i sama chętnie jeszcze skorzystam ;)






Emulsję miałam okazję przetestować dzięki Klubowi Ekspertek na stronie http://www.ofeminin.pl/

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moja mała przemiana część 1. Dwa miesiące, 5 cm lżej ;)

Moja mała zmiana, część 2 - zdjęcia przed i po :)

Testowanie zestawu L’Oréal Paris, Elseve, Magiczna Moc Glinki (maska, szampon i odżywka)